Monday 30 September 2013

The September issue

                                         


Celi vikend sem bila bolana. Res neverjetn vikend, ki mi ga je k sreci krajsal Vogue.

Sem kupila septembersko izdajo Vogue, ki obsega 902 strani. Skoraj celi dan sem potrebovala, da se prebrala skozi vecino, oziroma tisto kar me je zanimalo. Obozujem vecino trendov, ki prihaja to jesen in zimo!!
Imam pa se nekaj slik od danes, ko sem prvic pomerla nove Boyfriend jeans in Revolver heart T-shirt. Vsec mi je kombinacija oversize T-shirt, boyfriend jeans in oxfordke. Malo bolj lazy in casual look. 

To majcko sem kupila od dveh punc, ki sta ustvarilis vojo znamko z imenom Revolver heart. Natisneta majice z razlicnimi motivi, ki jih ustvarita sami. Jaz sem si izbrala Lady is a beast in jo obozujem. Navdusili sta veliko ljudi in za kakrsno koli vprasanje lahko pisete meni ali poiscete revolver heart na FB. Zaljubla sem se v njune neverjetno izvirne in bozanske potiske, ki jih delata na majice!!

Love**


                        

                        

                                   

                                    

                                    

                                    



T-shirt - Revolver heart / shoes - Zara








No comments:

Post a Comment