Monday 21 October 2013

Dark side of me

                    

Lep soncen pozdrav!! Končno se je ozračje spet malo ogrelo in ljudje so spet bolj veseli in polni energije.
Včasih v teh turobnih dnevih res pogrešam tisto razigranost in veselje pri ljudeh. Ta teden bi naj cel bil tak in se res veselim, ker iskreno rečeno še mi ni zimskih stvari za nosit!! Zadnje čase sem vedno boljše volje, kar skočim zjutraj iz postelje. Zdi se mi, da se čisto vs ezgodi z razlogom in če smo dobri in pošteni se nam tudi vs edobro vrača in res se!! Vredno je bit tak! Meni se trenutno dogaja vse o čem sem včasih po tiho sanjala. Upam, da se tudi vam dogaja vse tako, kot si želite in zaslužite.
Te slike sem posnela v Plaza hotelu, ker ta outfit mi je res TOP! Obožujem usnje kombinirano s tigrastim vzorcem. Najbolj od vsega pa so mi všeč kombinacije oprijetih kril z oversize majicami. Majica je Revolver heart in punci, ki jih izdelujeta sta res neverjetno prijazni in tudi zelo kreativni, kar se mode tiče!


                      

                      

                      

                      

                      


                                                 

                     



skirt, shoes, coat - Zara / shirt - Revolver heart



Love**





No comments:

Post a Comment