Friday 18 October 2013

Nina Susnjara on fashion week day 2





Predstavljam vam novo kolekcijo Nine Susnjara!!
Mislim, da ce ze samo na hitro pogledate najdete nekaj kosov za v omaro. Vsaj jaz sem jih nasla kar nekaj. Priznam, da me je spet navdusila! Njena kolekcija je vedno prva, ki jo pogledam od vseh fashion showov. Kolekcijo je nosila naslov Iluzija. Nina vedno znova ustvari kolekcijo, ki zensko naredi samosvojo, samozavestno in unikatno. Le katera se ne bi pocutila samozavestne v taksnih oblacilih.
Ob enem pa sta me se navdusila Garevski in Akultura. Vec o teh oblikovalcih si lahko pogledate na elle.si



                                         

                    

                                      

Sliki sem posnela po modnih revijah na poti domov. 


Love***










No comments:

Post a Comment