Monday 16 June 2014

My shopping tips



Heii punce!!! Ja danes bom vse skupaj posvetila puncam in pa našo obsedenostjo z oblačili. Sama sem bila kar nekaj časa povsem obsedena z nakupovanjem.
No, saj priznam ta obsedenost ne mine kar tako, samo mi z leti postanemo malo bolj racionalni in premišljeni glede nakupov. Dobila sem zelooo veliko vprašanj glede raznih kosov v moji omari. Večina stvari, ki jih imam je res iz Zare, ampak nekako zadnje čase ne najdem več toliko stvari zase kot prej včasih. Zadnje mesece sem postala bolj obsedena z ''second hand'' nakupovanjem. V bistvu je do tega prišlo čisto slučajno. V svoji omari imam več, kot preveč stvari. Nekatere še celo z etiketo ali pa brez nje in še nikoli oblečene, ki so rezultat impulzivnega shopping. No v bistvu sem odkrila to stran mojbutik.si kjer sem naložila vse stvari, ki jih res ne potrebujem v omari ali pa jih imam v omari zaradi čustvene navezanosti in se jih z težkim srcem znebim. Nekako prva prodaja stvari je bila mučna. Oklevala sem zakaj bi sploh prodala, če pa še je tako super in fajn oblekca!?!? Vse kaj nosimo samo 1x na leto nima smisla imeti v omari!! Nekako sem uspela to prepričati tudi sebi. Po nekaj prodajah sem začela brskati po mojbutik.si in našla stvari, ki so mi bile zelo všeč! V bistvu najdemo tam stvari, ki smo jih mogoče na razprodajah ali na sploh v trgovini zgrešile, ena punca pa se jih je ta čas že naveličala. Kupila sem kar nekaj stvari, med temi tudi nekaj novih stvari in zapravila veliiiiiko manj, kot po navadi v trgovini. Nekako se mi je ta second hand zdi zelo dobra varianta poceni nakupovanja stvari, ki jih po večini ni več mogoče kupiti v redni prodaji. 
Večina ljudi v Sloveniji se mi zdi preveč zadržanih in čudnih glede tega. Večina reče, da je to ogabno, da nimaš denarja, da je to res neumno,.. Halooo??? Od kdaj pa smo postali neka oh in ah družba, ki se ji te zdi nizkotno? Me res zanima koliko ljudi bi na prvi pogled prepoznalo, da sem to stvar kupila v trgovini ali pa second hand.. 
Druga stvar o kateri sem hotela pisat pa je ta. Na razprodajah sama kupim večino stvari. Nogo imam med 41/42 in vedno, ampak res vedno, ostanejo moje številke še do zadnjega dne na razprodajah. Zato imam tudi kar veliko zbirko čevljev, sploh pet. Na razprodajah pa se mi velikokrat zgodi, da ne dobim več moje stevilke kril, oblek, hlac, majic,.. Vse stvari, ki imajo veliko elastana, sploh krila, kupim v velikosti L, čeprav nosim S. Po navadi si dam krila skrajšati in zožati. Če mi je res krilo všeč in ni mogoče, da ga dobim v moji velikosti je to ena od alternativnih rešitev. Upam, da ste dobile nekaj idej o bolj racionalnem nakupovanju in ravnanju z denarjem. 

Tukaj je še link spletne stvari, ki prodajajo večinoma second hand prestižne znamke. Hermes zapestnice, YSL prstani, Celine torbice, tudi Zarine stvari,... 

http://www.vestiairecollective.com

P.S.: Seveda pa še vedno polovico stvari kupim v trgovinah v redni prodaji,da ne bo napačnega razumevanja. :)))



Zara krilo v velikosti L kupljeno na razprodajah. 



Second hand kupljen kombinezon. 



Second hand kupljena jopica povsem nova se z etiketo za 50% ceneje.






Sara**



No comments:

Post a Comment