Friday 13 June 2014

Oh no, camera



Mislim, da smo še danes vse punce malo v včerešnjem dnevu z mislim.
Meni osebno je bil to res zanimiv izziv in sploh izkušnja. Ampak koliko sem se uspela z ostalimi puncami pogovarjat vidim, da je vsem bilo malo nerodno zaradi vse pozornosti, ki smo je bile deležne. Vse smo navajene slikanja za blog, ampak toliko slikanja, snemanja in govorjenja, kot ga je bilo včeraj, je bilo pa res malo to much za vse nas. Enostavno ne vem če se je sploh mogoče navadi na poziranje celi čas, paziti na vse poteze in pa kako govoriti in se držati, ko te nekdo intervjuva ostali pa strmijo vate. Vse smo bile navdušene, da smo bile sploh izbrane, ampak vseeno smo bile skoraj bolj pod pritiskom zaradi kamer in fotoapratov, kot pa samega izziva. Danes bodo naši intervjuji na O oddaji..  To bo še zanimivo!! Hahaha.. 

Lovely day everyone!! 








Photos are from Cosmopolitan Slovenia official fb page


Tukaj pa še je nekaj slik čevljev, ki sem jih kupila. Bona 200€ nisem porabila in še mi je ostalo več kot pol denarja. Nerada kupujem na silo samo zato ker lahko. Bom (mogoče) na razprodajah vse porabila!! 
Kako pa so vam zdijo moji novi čevlji Gaudi??







Sarah**



No comments:

Post a Comment