Saturday 14 June 2014

Ripped jeans



Čas je bil, da naredim tudi en post o tem kako preoblikovati svoje uničene, ampak se vedno najljubše kavbojke. Moje so se strgale od nosenja v kolenih.

Sama res zelooo težko najdem jeans hlače, ki bi mi bile všeč. Ali ni prava velikost, material, dolžina, barva,.. Vedno je nekaj! Te kavbojke sem kupila v Mangotu, ko še je bil v Mariboru. Stare so že ziher 6 let. Zdaj pa so se od nošenja v kolenih čisto raztrgale. Sprobala sem novi trend in nekako se mi zdi, da mi je uspelo. Približno sem probala rezati na enaki višini. Naj omenim, da so te hlače zelo elastične in se prilegajo nogi medtem, ko bi se trd jeans znal raztegniti. To mislim na zadnji strani stegen, da bi znal malo viseti. No ker seveda ima vsaka od nas vsaj ene takšne kavbojke, sem morala tudi sestri razrezat kavbojke. Rezala sem na njej in jo nekaj krat skoraj vrezala, še večkrat pa piknila. Hahaha.. Sem se lahko malo izživljala. Malo heca..

Upam, da boste tudi same vrezale kakšne stare kavbojke!!

It was time to do one post about how to transform yours destructed, but still favorite jeans. My were ripped on the knees from wearing.
For me is really hard to find jeans that I like. Or it is not the right size, material, length, color, .. There is always something! These jeans I bought in Mango when it was still in Maribor. I tried the new trend and somehow it seems to me, that I made it. I try them cut at the same height so that will look symetrical. I should mention that these pants are very elastic and fit legs while real jeans stretch back of your knee. I mean this piece of jeans in the back of the thigh, to know that will  hang a little. Well, of course, because each of us has at least one such jeans, I had to do with my sister jeans the same. But be careful if you are cutting jeans on the person! 


Love**












Sarah**


2 comments:

  1. Sem najprej mislila da imaš kratke hlače :D

    Hudo zgleda :)

    www.blogvivalavida.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ja lej brezveze vstran vreci hlace pa pol raje probas kak letosnji trend :))
      Se enkrat hvala :)**

      Delete