Wednesday 9 July 2014

Yves Rocher


Yves Rocher izdelki so francoski izdelki iz naravnih sestavin. So koži prijazni, zelo dišeči in blagi izdelki!

Hladilni gel bom verjetno uporabila kar naslednji teden, ker imam zelo svetlo polt in me hitro opeče in nujno potrebujem nekaj za ohladitev in pomiritev razdražene in pordele kože.  
Mini flaška tuš gel je res top! Neverjetno diši in tudi po spiranju koža ohrani vonj. Je zelo nežen do kože in ob nanašanju imaš res neverjetno mehek občutek. Potrebna je res samo majhna količina tuš gela, ker je res zelo mazljiv.
Šminka je odtenka Grande rouge, neka vmesna barva med oranžno in rdečo. Super pigmentirana šminka in zadošča že enkraten nanos. Občutek na ustnicah je res mehak. Najbolj všeč od vsega pa sta mi odtenek in embalaža. Embalaža je res elegantna in izgleda res super!

Za konec sem prihranila še nekaj najboljšega, dragoceno suho olje Monoi. Olje izgleda super na koži. Obogateno je z drobnimi svetlečimi delci, ki nežno osvetlijo in poudarijo kožo. Suho olje je namenjeno negi in vlaženju kože in las!! Za lase je zadoščalo le nekaj kapljic. Na telesu pa je res božanski občutek!! Nekaj kapljic zadošča za celotno telo. Koža pa diši res noro!!! Navdušena sem, ker je koža dišala še kar nekaj ur in vonj je res tak, kot da bi nase nanesla parfum. Po moje bom kar cel čas na morju uporabljala to olje, da ohranim lepo kožo in lase. To olje res zelo priporočam!!
Te super izdelke lahko kupite v Yves Rocher trgovini v Ljubljani v Kristalni palači, kjer je njihova glavna trgovina. Več izdelkov lahko najdete na njihovi FB spletni strani  ali uradni spletni strani

NAGRADNA IGRA!!
Odločili smo se, da enemu mojemu sledilcu podarimo v nagradni igro dragoceno suho olje Monoi in mini tuš gel!! Pogoji za sodelovanje so:
1. Lajka Blonde bliss in Yves Rocher
2. Delite sliko nagradne igre na facebook strani












Sara


No comments:

Post a Comment